wtorek, 23 sierpnia 2016

Recenzja książki "Wyspa potępionych"

       Hejka dziś mam dla was recenzję książki którą przeczytałam kilka dni temu. Jest to książka pt."Wyspa Potępionych" której autorką jest Melissa De La Cruz. Ta książka składa się z prologu, dwudziestu siedmiu rozdziałów i epilogu. Ma ona 320 stron, lecz jest ona tak wciągająca że ja nawet nie zorientowałam się kiedy doszłam do połowy książki. :)




       Jeśli chodzi o treść jest bardzo ciekawa. "Przed dwudziestu laty wszyscy złoczyńcy zostali wypędzeni z królestwa Auradonu na Wyspę Potępionych - mroczne, ponure miejsce strzeżone polem energii, które uniemożliwia im ucieczkę. Pozbawieni swych magicznych mocy, żyją teraz w odosobnieniu, zapomniani przez resztę świata.  Jednak w Zakazanej Twierdzy ukryte jest Smocze Oko - klucz do prawdziwego mroku i jedyna nadzieja złoczyńców na ucieczkę. Tylko najsprytniejszy, najbardziej nikczemny i najniegodziwszy łotr zdoła je znaleźć... Któż to będzie?   Podczas wyprawy po Smocze Oko dzieci czarnych charakterów udowodnią, że łotrowskie pochodzenie o niczym nie przesądza, a bycie dobrym wcale nie jest takie złe." 
       Ta książka jest wręcz idealna dla fanów Disneya. Poprzedza ona wydarzenia z filmu Następcy, który w 2015 roku można było oglądać w Disney Channel w polskiej wersji językowej.
       Książkę można w prawie każdej księgarni. Kosztuje ona około 30zł.Według mnie jest ona warta swojej ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz